دانلود Stronghold 2 - بازی قلعه 2


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



کیفیت مطالب واطلاعت چگونه است؟آیا راضی هستید؟

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 13
بازدید ماه : 2280
بازدید کل : 775483
تعداد مطالب : 226
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

Yahoo Invisible Detector

قلعه2 (Stronghold2) یک RTS(استراتژیک همزمان) است که بازیکن را درمقام مدیریت یک قلمرو درقرون وسطی قرارمی دهد. هرچند مدیریت یک قلمرو در بازی در دو زمینه جمع آوری منابع و تولید و امور جنگی و آموزش نیروهای نظامی می باشد اما بدنه اصلی بازی برتولید کالاهای مختلف براساس جمع آوری مواد اولیه استوار است که این ازجذابیت های بازی بشمارمی آید. مثلاً با ساخت دامداری ها و پرورش گوسفند قادر به تولید لباس ازپشم گوسفندان می شوید. و یا با ساخت نانوایی مردم گندم تولیدی مزارع را که در آسیاب آرد کرده اند پخته و نان تولید می کنند. تولید مواد غذائی و آذوقه مردم درقلعه ها یکی دیگر از وظایف فرمانده قلعه است. هر قدرتنوع غذائی در قلعه بیشتر باشد حاکم آن محبوب تراست. کشاورزی، دامداری و شکار راههای اصلی تولید آذوقه درقلعه های قرون وسطی به حساب می آیند .

چوب، سنگ، آهن و قیر مواد اصلی هستند که شما برای توسعه قلمرو قلعه خود و هم چنین برای دفاع درمقابل حمله مهاجمین به آنها نیازدارید.


امکان خرید و فروش کالاها و دریافت مالیات ازمردم نیز دو عامل مهم برای کنترل مواد مورد نیاز و افزایش منابع مالی و نهایتاً بهبود وضعیت قلعه هاست.

بازی

قلعه (2) داستان دارد هرچند دراین نسخه هم همانند نسخه قبلی داستان بازی زیاد قوی نبوده و پیام خاصی را ارائه نمی دهد. اما طراحی شخصیت های جذاب که داری مایه هائی از طنز می باشند در پیشبرد ماجراهای داستان کمک می کند.


موسیقی بازی نیز علیرغم استفاده از برخی قسمتهای موسیقی های نسخه های قبلی از نکات قوت بازی به شمار آمده که با تم های مناسب خود در درک فضاهای مختلف به بازیکن کمک می کند.


بازی به لحاظ نکات فنی و قابلیت های

گرافیک

ی نسبت به نسخه های قبلی خود دارای جهشی می باشد بطوری که دراین نسخه علیرغم همه ضعف های موجود در استفاده از قابلیت های سخت افزاری سیستم ، شاهد فضائی کاملاً سه بعدی هستیم .



Store your food and raise the drawbridge, for Stronghold 2 has been released and is ready to lay siege to your computer. For those of you unfamiliar with the Stronghold series, or castle sim games in general, Stronghold 2 puts you in command of a castle. You must feed your peasants and keep them happy, build walls and towers to protect your property, and raise an army to lay siege to your opponent's castles. While there have been plenty of additions made to Stronghold 2 over its predecessor (in addition to the implementation of some good ideas), a poor story, weak artificial intelligence, and plenty of bugs mar what otherwise could have been a simple yet fun castle-building game.

Mo
re info (open/close)

سیستم مورد نیاز

OS:Win98SE/ME/200/XP/7
CPU:1.4 GHz
RAM:256 MB
H.D.D:2.5 GB
VGA:32 Mb GeoForce2 MX upwards

مشخصات

شرکت سازنده: Firefly Studios
حجم فایل: 827 مگابایت
تاریخ انتشار: 17:00 - 90/12/24
امتیاز:

راهنمای دانلود

  • برای دانلود، به روی عبارت "دانلود" کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.
  • اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً FlashGet استفاده کنید.
  • چنانچه قادر به دانلود از سرور دانلود مستقیم نیستید، از لینک های کمکی استفاده کنید.
    ( لینک کمکی چیست؟ لینک کمکی، یک کپی مشابه از فایل است که بر روی یک سایت دیگر جهت دانلود قرار داده می شود و در مواقعی که یک سرور قادر به سرویس دهی نباشد شما می توانید فایل مورد نظر خود را از یک سرور دیگر دانلود نمائید)
  • در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.
  • فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.
  • کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.p30download.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.
  • چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید.
  • فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.

رمز فایل

www.p30download.com



:: موضوعات مرتبط: دانلود Stronghold 2 - بازی قلعه 2 , ,
:: بازدید از این مطلب : 1157
<-PostRate->
|
امتیاز مطلب : <-PostRateResult->
|
تعداد امتیازدهندگان : <-PostRateCount->
|
مجموع امتیاز : <-PostRateTotal->
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








RSS

Powered By
loxblog.Com